Jaaroverzicht 2020

21-01 Gouddelver Anna van den Bos stopt met skaten

Anna van den Bos stopt met wedstrijdsport

Vanuit marathon team Palet is bekend gemaakt dat Anna van den Bos, hoewel bezig aan een prima marathon jaar op het ijs, gaat stoppen met het schaatsen maar ook het inline-skaten. Het is tijd voor andere dingen en de focus gaat op een nieuwe studie. Anna van den Bos kreeg tijdens het NK nog de prijs voor Inline skatester van het jaar 2018 en haalde voor Radboud veel eremetaal binnen. Zij zal zeker gemist gaan worden bij het inline skaten. We wensen haar veel succes met haar toekomstplannen.

22-01 Overlijdensbericht

Annette Spigt overleden

We ontvingen het trieste bericht dat Annette Spigt op 21 januari aan een hartaanval is overleden.
    Moeder van trainster Yvonne, en Moniek, Jannitta en Petra die allen bij ons (succesvol) hebben geskeelerd.
    Ook Annette zelf stond op de skates, en was bij ons wekelijks op de baan te vinden waar zij met de recreanten trainde, samen met haar man Piet.
    Daarnaast zette zij zich als vrijwilliger voor de vereniging in. Afgelopen jaar was zij van onmisbare waarde tijdens het NK in Wervershoof, het Internationaal toernooi en de Special Olympics.

01-01 25 jaar skaten in Medemblik

25 jaar Radboud Inline-skating

We hebben een overzicht gemaakt van 25 jaar hoogtepunten bij Radboud Inline-skating. We kunnen echter nog veel meer oude foto’s, mooie verhalen en gebruiken zodat we een compleet overzicht kunnen maken van 25 jaar Radboud Inline-skating. Dus als er nog mensen zijn die wat kunnen delen of aanvullen, graag.

• Radboud International Tournament

Edition 2020: 18-20 September