• jaaroverzicht-2022

Jaaroverzicht 2022 – Wedstrijduitslagen en nieuws

29-04 Radboudbikkels in Duitsland

Arena geisingen international 2022

Lees hier de uitslagen van onze Radboudbikkels bij de europa cup in Geisingen.

23-04 Landelijke wedstrijd Jeugd

KNSB Inline Cup – Jeugd 2 / Pupillendag Zuilichem 23 april 2022

Weer mooie uitslagen van onze Radboudbikkels tijdens deze 2e landelijke wedstrijd. Lees hier de uitslagen.

16-04 Seizoensopening landelijke wedstrijden

KNSB Inline Cup – Purmerend 16 april 2022

De eerste landelijke wedstrijd van dit jaar werd gereden in Purmerend, en dat onze Radboudbikkels zin hadden om weer te rijden is te zien aan de mooie uitslagen. Met een mooie winst van Rick Schipper op de 1000m, en de rentree van Bente Kerkhoff en Daan Berkhout in het peloton. Lees hier de uitslagen.

14-04 Olympisch kampioene traint haar rondjes mee

Trainen met Irene Schouten

Donderdag 14 april 2022 kwam Irene Schouten meetrainen in Medemblik. Voor de pupillen de ultieme gelegenheid om een handtekening te scoren. Meer foto’s hier.

10-04 Wedstrijd Jeugdskating

JST Purmerend 10 april 2022

Foto: Tino Roording

Zo’n 23 Radboudbikkels deden mee aan de 2e wedstrijd in het JST toernooi op de piste van Purmerend.

Zie hier meer over de gereden uitslagen.

03-04 Wedstrijd seizoensopening

JST Medemblik 3 april 2022

Aansluitend op de open dag was de traditionele start van het wedstrijdseizoen met de eerste wedstrijd in het Jeugd Skate Toernooi.

Met zo’n 35 deelnemers van Radboud was het weer een goedbezocht toernooi. Er werden weer nieuwe pr’s gereden en veel Raboudbikkels konden plaatsnemen op het podium.